четверг, 27 сентября 2012 г.

Навчальний проект з географії


ПОРТФОЛІО ПРОЕКТУ

Назва проекту Таємниці Світового океану

Предмет: Географія.
Тема: Таємниці Світового океану

Вік учнів, клас 12-13 років, 7 клас


Стислий опис проекту

Даний навчальний проект призначений для учнів 7 – го класу і спрямований на активізацію пізнавальної діяльності школярів.
Запропонований матеріал вивчається на перших уроках географії.
Мета проекту - оволодівання учнями новими термінами, географічними поняттями, новими цікавими фактами.
Робота над проектом допоможе учням більш глибоко осягнути дану тему, виконуючи досліди з теми, знаходячи відповідну інформацію, оформлюючи результати своїх досліджень у вгляді цікавих доповідей та яскравих робіт. Опрацювання матеріалу учні проводять самостійно, виконуючи при цьому пошукову, дослідницьку, аналітичну діяльності.

План

План навчального проекту (посилання)
План впровадження проекту (посилання)

Навчальні цілі

Уявлення про загальні географічні закономірності  на материках і в океанах.

Знання основних особливостей та взаємозв'язків компонентів природи в межах материків і океанів, географічних закономірностей та природно-ресурсного потенціалу України і своєї місцевості.

Опис оцінювання

У класах, зосереджених на навчальних потребах учнів, вчителі здійснюють попереднє оцінювання учнів, учні оцінюють один одного, проте, у решті решт, учні оцінюють самих себе. Коли учні оцінюють своє власне мислення та продукти, які самі створюють, це набагато більше, ніж перевірка наявності помилок. Вони, згідно поясненню Віггінса (Wiggins (1990) здійснюють «персоналізацію» стандартів, за якими здійснюватиметься оцінка їх продуктів та діяльності. Така діагностика дає їм підстави конкретно осмислювати якість їхньої роботи та навчальних процесів та дозволяє їм змінювати стратегію навчання для того, щоб стати більш дієвими та ефективними учнями.
Оцінювання роботи учнів у проекті відбувається за спеціально розробленими формами, які одночасно використовуються учнями для самооцінювання та само спрямування власної пошукової діяльності. Самооцінювання та прогрес учнів відбуваються за рахунок використання спеціальних форм (таблиці З-Х-Д тощо). Для підтримки самостійної роботи учням надаються відповідні інструкції, наприклад, Інструкція для пошуку інформації у мережі Інтернет. В роботі вчителя, крім вказаних попередньо, важливим є контрольний список спостереження за навичками мислення.. Інструментарій оцінювання включає графічні схеми, нотатки у блозі, контрольні списки, опитувальники, форми оцінювання. Оцінювання буде проводитись наступним чином: діяльність учнів у групах – за спеціально розробленими контрольними списками; усне і письмове мовлення – згідно з існуючими критеріями навчальних досягнень учнів; розвиток навичок мислення - за спеціальною формою.

Діяльність учнів

 Перед початком роботи проекту у батьків беруть дозвіл роботи учнів в мережі Інтернет.
 В ході виконання  проекту учні:

  •      знайомляться з учительською презентацією та публікацією  проекту, Темою проекту, Ключовим та Тематичними питаннями,
  •    проводять дослідження одного з тематичних питань за обраними змістовими питаннями,
  •      презентують результати свого дослідження у вигляді короткого повідомлення ре-зультатів дослідження учнівської  презентації в режимі Power Point,
  •           підтверджують або спростовують власні гіпотези, ілюструють свої ідеї за допомогою кольорових малюнків, доповнюють матеріалами з Інтернету, обговорюють, аналізують, роблять висновки.
  •             учні вчаться планувати та створювати: презентації, публікації, таблиці, діаграми…

Відомості про автора

Ім'я, прізвище - Ходак Олена Володимирівна

Фах, навчальний предмет -  учитель географії

Навчальний заклад - Харківський ліцей № 107 Харківської міської ради Харківської області

Місто\село, район, область -  м. Харків

         Контактні дані -  hodak107@gmail.com

Відомості про тренінг

Дати проведення тренінгу 24.09.12 -28.09.12

Місце проведення тренінгу Харківський ліцей № 107 Харківської міської ради Харківської області


Тренери Кравченко Марина Олегівна,  Корсунський Олексій Юрійович

Комментариев нет:

Отправить комментарий